Inspiratsioonikaart

Kui saaksid


Kuidas Sa oled varasemalt saavutanud kõik selle, mida soovinud oled? Tõenäoliselt algas kõik mõttest, et Sa soovid midagi teha, näha, maitsta, kogeda, tunda või omada. Seejärel mõtlesid sellest igapäevaselt rohkem. Mõnel päeval mõtlesid võib olla sellest, kuidas Sa ennast tunneksid, kui Sul juba oleks see, millest unistad. Teistel päevadel otsisid ideid, kuidas seda saavutada. Lõpuks hakkasid mõttesse tulnud tegutsemisviise katsetama. Kui üks ei töötanud, siis valisid mõne teise viisi. Kuna Sa säilitasid usu ja kindluse enda sees, et Sa suudad saada seda, millest unistasid, siis lõpuks ilmuski soovitu Su ellu. Sa lõid soovitu esialgu mõttega mõeldes sellest sageli ja seejärel tõid selle oma ellu läbi tegutsemise.

Oluline on teada, et mõttega saab luua nii positiivset kui ka negatiivset. Kui Sa mõtled valdava osa ajast positiivsetest oludest oma elus, unistustest ja kuidas nendeni jõuda, siis märkad järjest rohkem võimalusi, kuidas unistusi saavutada. See omakorda innustab erinevaid tegevusi tegema, et soovitut saavutada. Soovitu ilmub Su ellu. Sinu inspiratsioon ja hea tuju mõjutab positiivselt inimesi Su ümber, mis toodab omakorda järjest rohkem positiivseid olusid Sinu ellu. Inimesed tahavad Sind aidata ja toetada.
Kui Sa aga mõtled valda osa ajast muret tekitavatele oludele, probleemidele ja sellele, mida Sa ei soovi, siis Sa märkad selgemini kõike probleemiga seonduvat. See võib viia enesehaletsemiseni, süüdlaste otsimiseni, süü tõestamiseni ja karistamiseni või siis hirmumõteteni, et kui üks asi läks viletsasti, siis mis kõik veel võib halvasti minna. Kõik see võtab ära tuju ja tegutsemistahte ära ning võib põhjustada paha tuju, millega saavad pihta ka olukorda mitte puutuvad inimesed. See halbade olude lumepall hakkab veerema ja halbu olusid selliselt ligi kutsuma.

Sina ise saad valida, milliseid mõtteid Sa soovid mõelda valdava osa ajast. Sinu valikust sõltub see, kas Sa kutsud ligi häid olusid või halbu olusid. Jälgi oma mõtteid. Otsusta koheselt mõelda Sind innustavaid mõtteid, kui avastad end negatiivsetelt mõttelt. Vali mõelda valdava osa ajast positiivseid jõudu andvaid mõtteid. Siin on mõned ideed, millest mõelda:
🔹️mis on minu elus hästi praegu?
🔹️mis on minu elus varasemalt hästi olnud?
🔹️mille eest ma olen tänulik?
🔹️mida ma soovin teha, näha, maitsta, kogeda, tunda ja omada?
🔹️millises rütmis ma elada soovin?
🔹️mida ma saan teha, et oma unistusi saavutada?
🔹️miks on oluline, et ma kindlasti oma unistuste nimel tegutseksin? Mida ma kaotan, kui ma unistuse nimel regulaarselt ei tegutse? Mida unistuse saavutamine mulle annab?